Вся Украина 100% Вам предварительно одобрена КАРТА с кредитными лимитом до 200 000 грн.!
Круглосуточно 24/7Отправьте заявку онлайн прямо сейчас за 30 секунд бесплатно!
 
Фамилия* :
Имя* :
Отчество*:
Цель  кредита *:
Трудоустройство*:
Возраст*:
Телефон*: +38
Идентификационный код*            :
Город*:
Сумма кредита :

* обязательные поля

Подайте заявку прямо сейчас и получите деньги
за 20 минут! До конца акции осталось:


Получили кредит _ставьте лайк!

РЕКОМЕНДУЕМ ЗАПОЛНИТЬ МАКСИМУМ ЗАЯВОК, ТАК ВЫ УВЕЛИЧИТЕ ШАНС ПОЛУЧЕНИЯ ДО 100% Вы можете получить КРЕДИТ НА КАРТУ в нескольких сервисах одновременно!

Вам предварительно одобрен кредит до 5000 грн
Заполните пожалуйста анкету прямо сейчас за 30 секунд бесплатно! Круглосуточно 24/7 ​​​​​​​

Вы можете получить деньги двумя способами на выбор: 1-Кредит на Вашу карту не выходя из дома (скан-копии паспорта и подтверждения карты НЕ требуется)
или 2-кредит наличными в ближайшем отделении.
Введите Имя* :
Фамилия*     :
Отчество*     :
Введите моб.*:

* обязательные поля
...

Подайте заявку прямо сейчас и получите деньги
за 20 минут! До конца акции осталось:


Получили кредит-ставьте лайк!!




Калькулятор депозитов онлайн - узнайте ваш ежемесячный доход прямо сейчас БЕСПЛАТНО
Сумма вклада:
Валюта вклада:
Срок вклада:
Досрочное снятие:


E-mail отправителя *:

Главная » 2018 » Январь » 29 » Що таке ICO простими словами
23:41
Що таке ICO простими словами

Що таке ICO простими словами

ICO - це відносно нова форма інвестування, поява якої пов'язано зі становленням криптовалюта. Сам термін є абревіатурою від Initial Coin Offering. Дослівний переклад - «первинне розміщення монет» або «первинне монетну пропозицію».

 

Якщо ви цікавитеся інвестиціями і криптовалюта, то ви напевно вже стикалися з цим терміном. Якщо говорити простими словами, то ICO - це кріптовалютний краудфандінг, тобто збір коштів для чогось на стороні. Найчастіше в ICO беруть участь проекти, які так чи інакше пов'язані з технологією блокчейн і криптовалюта.

 

Між IPO, первинним розміщенням акцій, і ICO є багато спільного. Основна відмінність в тому, що інвестори в IPO купують цінні папери (акції) за фіатную валюту, а в разі ICO в якості акцій виступає внутрішня валюта проекту - токен. Головне завдання ініціаторів кріптовалютного краудфандінга - продати якомога більшу кількість токенов. Вірніше, продати достатню кількість монет для розвитку свого проекту. Їх реальна вартість залишається невизначеною до моменту виходу проекту на біржу.

 

Сторона, яка купує, тобто інвестори, в майбутньому зможуть використовувати маркери стартапу для отримання сервісів, послуг або товарів, передбачених ICO. Або навіть отримати дивіденди або продати токени, в разі виходу проекту на біржу і подальшого зростання вартості.

 

Що таке ICO: детальний розбір

ICO, представляючи собою форму залучення інвестицій для кріптовалютних проектів, не має під собою ніякої регулятивної бази. Це означає, що ініціатором первинного монетного розміщення може виступати будь-яка юридична і фізична особа. При цьому ніяких аудитів та перевірок проект не проходить. Майже всі роботи ведуться в режимі онлайн.

 

ICO - ідея

 

Основна цінність ICO - це ідея. Саме для реалізації якоїсь ідеї / проекту і здійснюється збір інвестицій. Процедура зазвичай має кілька етапів:

 

Попередній анонс. Ініціатори ICO розповідають публіці в загальних рисах свою ідею. На цьому етапі вона існує тільки на папері або навіть в головах команди стартапа. «Прощупується» рівень інтересу інвесторів до проекту, даються відповіді на базові запитання. Анонси проводяться в електронних ЗМІ, соціальних мережах, а також у вигляді конференцій. Ведеться дискусія між інвесторами та авторами ідеї.

 

Оферта. Ця пропозиція про співпрацю. У випадку з ICO - про інвестування. Незважаючи на всю свободу форми ICO і відсутності регулювання, воно повинно бути прикріплено до якогось юридичній особі. Саме від його імені і надходить оферта. Оголошуються терміни реалізації ідеї, необхідна сума для цього, емісія токенов. Для цього створюється окремий сайт або презентація. Іноді проводиться попередні закриті продажу токенов. У такій спосіб збираються інвестиції для офіційного запуску.

 

Маркетингова кампанія. Коли до запуску ICO майже все готово, починає розкручуватися рекламний «маховик». На відміну від попереднього анонсу, тут стартап вже може розповісти більше про свій продукт / послуги, розкрити умови інвестицій, цілі, технічні деталі. Для реклами використовуються різні канали: електронні ЗМІ, соціальні мережі, презентації, тематичні портали.

 

Старт продажу. Повноцінний запуск продажу токенов ще називають краудсейлом або токенсейлом. Спочатку стартап пропонує інвесторам придбати токен всередині своєї платформи (сайт). Пізніше продажу запускаються на загальнодоступних кріптовалютних біржах. Вихід токена ICO-стартапу на біржу вважається своєрідним доказом спроможності проекту. Хоча далеко не завжди це означає, що він буде успішним.

Все це дуже нагадує стандартний краудфандінг або венчурне інвестування. Ви вкладаєте кошти в стартап на етапі зародка. Вам розповідають ідею, оголошують умови інвестування. У разі успіху проекту ви отримуєте свої дивіденди. Однак ICO ніяк і ніким не регулюється і обов'язково пов'язано з технологією блокчейн або криптовалюта. Це не означає, що проект обов'язково повинен займатися розробкою в області Фінтех. Навіть для чебуречній можна провести ICO, якщо вона якось пов'язана з блокчейн.

 

Більшість проектів використовують смарт-контракти платформи Ethereum та інвестування відбувається саме в ETH, рідше в інших криптовалюта, ще рідше в Фіат. Потенційний вихлоп від ICO може бути 100-1000-10000 кратним в порівнянні з початковими інвестиціями.

 

Даний вид краудфандінга зародився недавно. Якщо перша криптовалюта Bitcoin з'явилася в 2008-му році, то перше ICO було проведено в 2013-му. Горде звання першовідкривача носить проект Mastercoin (нині Omni ). Йому вдалося зібрати солідні 5 мільйонів доларів.

 

Поява ICO пов'язано із загальною популяризацією криптовалюта і загальнодоступністю цього виду краудфандінга. Досить мати кошти (власні або залучені) і ідею, щоб ініціювати ICO.

 

Ось перелік «неписаних» правил для створення ICO:

 

Обгрунтування необхідності інвестицій і випуску токенов;

Розкриття моделі розвитку стартапу і технічних моментів роботи;

Анонс необхідного розміру інвестицій і приблизні статті витрат;

Наявність бета-версії ще до запуску ICO, щоб публіка могла оцінити продукт;

Публічність команди проекту. Це викликає більше довіри у сторонніх інвесторів;

Опис механізму видобутку токенов і їх цінність всередині системи;

Застосування Escrow-рахунки для збору інвестицій - тобто, використання третьої сторони для залучення капіталу.

І це «неписані» правила. При розміщенні акції на біржах компаніям доведеться виконати в кілька разів більше обов'язкових пунктів. І навіть якщо проект дотримується етикету, немає гарантії, що він не керується шахраями.

 

Критики порівнюють хвилю кріптовалютного краундфандінга з бумом інтернет-компаній в другій половині 90-их. У 2001-му це призвело до кризи доткомів. А період з 1995 по 2001 називають Пузирем доткомів . Однак, кріптовалютний бум проходить за часів більш широких можливостей в області технологій.

 

Терміни, які використовуються в ICO

У ICO, як і в будь-який специфічній ніші, є свої позначення, незрозумілі простому обивателю. Давайте розшифруємо їх.

 

Pre-ICO або Pre-Sale - це залучення інвестицій ще до початку самого ICO. Під час пресейл вартість токенов традиційно нижче. Стартап в такий спосіб збирає додаткові кошти для проведення основної частини ICO. Інвестори отримують бонуси і знижки. PRE-ICO не так активно рекламується, як основне монетне пропозицію. Багато інвесторів розглядають цю стадію, як потенційно вигідну для себе. Вони отримують токени за низькою вартістю, а потім продають їх, як тільки монети починають торгуватися на біржах. Це одна з форм короткострокового інвестування.

 

Краудсейл (CrowdSale) - як уже говорилося вище, краудсейл - це основний етап продажу монет, тобто, сам ICO. Його використовують самі стартапи для підвищення рівня довіри до свого проекту, так як з ICO у потенційних інвесторів можуть бути погані асоціації через нечистих на руку проектів. Продажі токенов ведуться на внутрішньому рівні - через платформу (сайт) стартапа, або прямо на кріптовалютних біржах.

 

Баунті (Bounty) - це винагорода, пропоноване творцями ICO за певні послуги. Простіше кажучи, стартап дає людині свої токени за його внесок в розвиток проекту. Що це може бути? Наприклад, адаптація, вичитки і підготовка документації або прес-релізів ICO або переклади рекламних матеріалів та іншої інформації на різні мови. Також це може бути реклама проекту на сайтах, форумах і в соціальних мережах. Проста реєстрація в ICO - навіть за це окремі проекти видають баунти. Реферальні програми, вирішення технічних проблем, програмування ... За свій внесок в розвиток ICO ви отримаєте якусь кількість токенов.

 

White Paper (біла книга) - це свого роду опис ICO. У ньому детально розкривається суть ідеї, наскільки вона інноваційна і перспективна. Описуються методи її реалізації - розкриваються технічні, маркетингові деталі стартапу. Розглядається ніша і інші важливі аспекти, які могли б зацікавити потенційного інвестора. Для складання WhitePaper нерідко наймають консультантів з боку. Це свого роду «брошура», після прочитання якої, людина розуміє всю суть проекту.

 

DAO - децентралізована мережа, створена для підтримки краудфандінгових проектів (ICO) на базі смарт-контрактів криптовалюта Ethererum. Фактично, вона створювалася як майданчик, учасники якої могли вибирати цікаві проекти для інвестування. Тобто ICO для ICO. Платформі вдалося зібрати 150 000 000 доларів інвестицій, з яких 50 мільйонів було вкрадено через похибки у вихідному коді. Через це виник хардфорк Ethereum. Спроба «відкотити» блокчейн обернулася утворенням нової криптовалюта Ethereum Classic, так як консенсусу між учасниками в мережі досягнуто не було.

 

Roadmap (дорожня карта, карта розвитку) - це хронологія розвитку проекту. Першою точкою «карти» вважається момент анонса ідеї і початку збору інвестицій. Roadmap відображає як пройдені етапи, так і заплановані події ICO. Такі як старт продажів, вихід на біржу, досягнення певної мети. Ось приклад RoadMap одного з проектів: Дорожня карта ICO Юрисдикція - у будь-якого ICO є юрисдикція, у якій він прив'язаний. Тобто країна, де зареєстровано юридичну особу, що ініціювала ICO. Це один з небагатьох «правових» моментів кріптовалютного краудфандінга. ICO пов'язане з певними податковими зобов'язаннями та звітністю. Найвигідніші умови створені в таких юрисдикціях як Сінгапур, Великобританія і Швейцарія. У зв'язку з цим, ряд проектів з країн СНД реєструються там і формально є закордонними.

 

Скам - шахрайський проект, метою якого є залучення коштів шляхом ICO без подальшого розвитку своєї ідеї. ICO в даному випадку просто служить методом збагачення шахрая. Приклад лаві - Ebitz , майже повний клон криптовалюта Zcash . Шахраям вдалося зібрати через ICO 240 біткоіни.

 

Причини популярності ICO

Популярність ICO - це наслідок кріптовалютного буму, запущеного разом з винаходом Bitcoin. З комерційної точки зору, які є значущими проривів в технології не було з часів винаходу IPhone в 2007-му році. Цей продукт був інноваційним у своїй області і привернув увагу широких мас.

 

Криптовалюта змогли заповнити цю порожнечу. Вони дали поштовх для революції електронних платежів. У 2017-му капіталізація криптовалюта вперше перевищила 100 мільярдів доларів. Це показник дозволяє говорити про Bitcoin і інших монетах, як про щось важливе і глобальному. Все більше людей вірять, що криптовалюта і блокчейн - це майбутнє людства. І на цьому тлі і почався краудфандінг у вигляді ICO.

 

Для людей, що стоять за ICO, первинне монетну пропозицію являє собою зручний варіант для реалізації власних ідей. Щоб запустити кріптовалютний стартап, не потрібно проводити аудити, брати кредити під божевільний відсоток. І не потрібно ніяких гарантій. Через повну відсутність регулювання і відсутність відповідальності, ICO стали такими популярними.

 

Цікаво, що більшість команд стартапів - це молоді люди. Тобто, людина, у якого є лише ідея, через ICO може зібрати достатню кількість інвестицій для розвитку свого проекту. Теоретично реалізувати все реально без власного капіталу. Це можливо, якщо залучити інвесторів ще на етапі Pre-ICO.

 

Успей поучавствовать в самом перспективном ICO 2018 года!

Успей поучавствовать в самом перспективном ICO 2018 года!

                                                                                                                                                                 

Это ICO выгоднее чем краны и майнинг вместе взятые!

Это ICO выгоднее чем краны и майнинг вместе взятые!

                                                                                                                                                                 

Почему ico это выгоднее чем майнинг?

Почему ico это выгоднее чем майнинг?

                                                                                                                                                                 

 

Привабливість інвестування в ICO

Чим ICO так приваблює інвесторів? Як і завжди - потенційними дивідендами. В рамках ICO реально отримати 100 і 1000-кратну прибуток. Прикладів таких стартапів маса. Той же Ethereum або IOTA .

 

Навколо криптовалюта створився позитивний бекграунд. У ЗМІ регулярно з'являються повідомленнями про те, що якийсь мільярдер, начебто Річарда Бренсона або Марка Кьюбана, інвестує в криптовалюта або навіть ICO. Це підвищує рівень довіри до кріптовалютному краудфандінгом.

 

Не варто відкидати і «галузеві» моменти. Наприклад, криптовалюта гарантує анонімність. Інвестор вкладає певну суму, про яку знає тільки він сам. Навіть в самому проекті ніхто не в курсі особистих даних вкладників. Адже інвестиції виробляються в криптовалюта. А значить, це все відбувається швидко і анонімно. Ніяких документів, виписок з банків - не потрібно нічого.

 

Для участі в капіталі великої компанії (покупки хоча б 1 акції) доводиться викладати солідні гроші. На це не кожен може піти. У ICO все набагато доступніше. Розмір інвестиції починається з маленьких сум. Іноді вистачає навіть кілька доларів для покупки пристойного кількості токенов. А ще ж є і Bounty, що робить отримання токенов умовно безкоштовним.

 

Щоб дізнатися більше про інвестування в ICO, подивіться відео від Tarpan Digest:

 

 

Приклади успішних ICO

Як ми вже відзначали вище, проект Mastercroin ініціював перший ICO в середині 2013-го року. Це був (і є) мета-протокол, який базується на блокчейне біткоіни. Кінцева мета авторів стартапу - поліпшити Bitcoin і його систему. Mastercoin вдалося зібрати 5 мільйонів. Замінити BTC йому не вдалося. Однак монети Mastercoin торгуються на біржах і сьогодні. Позначаються вони як OMNI.

 

Друге за рахунком ICO стало одним з найуспішніших в історії. На форумі Bitcointalk.org один з учасників анонсував створення нової криптографічного платформи, що базується на протоколі Proof of Stake. Вона отримала ім'я NXT . Було емітовано 1 мільярд токенов. Всього в ході ICO вдалося зібрати 21 BTC. На той момент це було всього 6 доларів. Станом на осінь 2017 го капіталізація склала 70 мільйонів доларів. А на піку вона перевищувала 100 мільйонів.

 

ICO NXT

 

У чому ж полягає успішність NXT? У ROI (Return of Investment-повернення інвестицій). Первісна вартість монети виросла в більш ніж 4000 разів. Тобто ROI перевищив 400 000%.

 

Ethereum, що є другою в світі криптовалюта по капіталізації, свого успіху зобов'язаний команді Віталіка Бутеріна. ICO платформи зібрало близько 18 мільйонів доларів. Однак за горезвісним показником ROI ефір поступається тільки NXT. Взагалі показник зростання вартості токена - відносний. Подивитися весь топ «постріл» ICO можна на сервісі ICO Stats .

 

Якщо для інвестора ключовий показник успішності ICO - це зростання вартості токенов, то для самого стартапу «успіх» вимірюється в кількості залучених інвестицій і в тимчасових витратах, витрачених на набір необхідної суми.

 

Першим ICO, що зібрав більше 100 мільйонів доларів інвестицій, став сумно відомий проект The DAO в середині 2016- го року. Сумним, так як третина коштів була вкрадена з-за помилки усередині платформи.

 

Позначку в 100 мільйонів доларів встигли подолати і кілька інших проектів. Інформацію про них ми зібрали в таблиці:

 

Назва Категорія дата закінчення Сума (в USD)

Filecoin Збереження даних 2017-09-07 $ 257,000,000

Tezos інфраструктура 2017-07-13 $ 232,319,985

EOS Stage 1 інфраструктура 2017-07-01 $ 185,000,000

The DAO інфраструктура 2016-05-28 $ 168,000,000

Bancor інфраструктура 2017-06-12 $ 153,000,000

Очевидно, що кількість 100-мільйонників буде постійно зростати.

 

Відзначимо в цьому списку ICO Bancor . Проекту вдалося зібрати 80 мільйонів інвестицій всього за кілька годин. Ще кращих результатів вдалося досягти проекту Brave - 35 мільйонів всього за півхвилини. Brave - це «браузер майбутнього».

 

З урахуванням популяризації інвестування в ICO і постійно удосконалюються методами реклами, можна очікувати подолання планки в 1 мільярд доларів.

 

Окремо варто згадати проект ICO Useless Ethereum Token (UET). Хлопець запустив краудфандінг і чесно зізнався, що просто збирає гроші для себе. В описі проекту він сказав, що у токенов UET немає ніякої вартості. Перед запуском проекту він тиждень вивчав смарт-контракти, а потім скопіював код з Stack Overflow. Як перевага UET, відзначається чесність стартапу. В результаті хлопець зібрав близько 100 000 доларів.

 

Статистика краудсейл

 

Статистика ICO

Якщо в 2013-му році було всього кілька ICO (NXT, OMNI), то вже в 2014 через кріптовалютний краудфандінг було зібрано 26 мільйонів. Понад 70% цієї суми припало на інвестиції в платформу Ethereum.

 

2015-й рік виявився неврожайним для ICO. Курс Bitcoin в цьому час впав до позначки в 200 доларів, тому інтерес до криптовалюта погас. Тоді, згідно з даними дослідження Autonomy, через ICO було зібрано всього 14 мільйонів доларів.

 

Все почало змінюватися в 2016-му році. Справжню революцію в краудсейле вдалося зробити майданчику DAO, про який ми згадували вище. В рамках ICO платформи було зібрано більше коштів ніж за попереднє краудсейли разом узяті. Це і спровокувало бум ICO. Згідно з даними сервісу CoinsSchedule в 2016-му році було зібрано понад 200 мільйонів доларів інвестицій (з урахуванням проекту The DAO). Всього було запущено 46 ICO.

 

Статистика ICO за 2016 рік

 

Дані без урахування The DAO.

 

У 2017 кількість бажаючих створити ICO зросла. «Виною» тому став серйозний стрибок курсу Ethereum. Більше 50% ICO використовують смарт-контракти ETH. У перших трьох кварталах 2017 року було піддано понад 2 мільярди доларів. Тобто менш ніж за рік «ринок» виріс майже в 10 разів.

 

Статистика ICO за 2016 рік

 

Якщо в другій половині 2016 року нові ICO проводилися 1,5 рази в тиждень, то в 2017 ця цифра зросла до 2,75.

 

Скільки проектів дійшло до кінця? На сайті IcoStats станом на 1 жовтня 2017 року значилося 67 «монет». Тобто, приблизно 35% всіх ICO дійшли до розміщення токенов на біржі. Це не означає, що всі інші проекти - це скам. Хтось ще не дійшов до етапу виходу на біржу, у кого-то просто немає такого кроку в концепції. З 67 ICO в IcoStats тільки 10 «показують» негативний ROI. Важливо відзначити, що чимало стартапів припиняє своє існування ще на етапі Pre-ICO. Тому не варто спокушатися через хороших цифр.

 

висновок

Час покаже, наскільки обгрунтований бум ICO. Чи буде це новий аналог міхура доткомів або у такого виду краудфандінга є майбутнє.

 

Поки що ICO зарекомендував себе як ефективний джерело залучення інвестицій і хороший спосіб інвестувати свої гроші. Хоча друге твердження спірне - не всі проекти виявляються вдалими. Тому якщо ви хочете внести свій внесок в ICO, оціните сам проект. Поки інвестори вважають відсотки своїх прибутків, а команди стартапів нулі в залучених фондах, решта світу намагається сформувати свою думку щодо ICO. Уже в 2017-му році в окремих країнах (Китай, Південна Корея) поставили шлагбаум для всіх монетних розміщень. У цих країнах цей вид краудфандінга заборонений.

 

Майбутнє ICO багато в чому залежить від його регулювання. Необхідно введення хоча б базових норм, а ще краще - створення спільної платформи. Зміни будуть. Будемо сподіватися, що вони приведуть до чогось хорошого.

Просмотров: 141 | Добавил: blouse | Рейтинг: 0.0/0
HashFlare
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
ТАКЖЕ РЕКОМЕНДУЕМ ЗАПОЛНИТЬ МАКСИМУМ ЗАЯВОК, ТАК ВЫ УВЕЛИЧИТЕ ШАНС ПОЛУЧЕНИЯ ДО 100% Вы можете получить КРЕДИТ НА КАРТУ в нескольких сервисах одновременно!








Поиск























































облачный майнинг hashflare

Статистика

Кредитный сервис Moneyveo Moneyveo является популярным сервисом, специализирующимся на выдаче микрозаймов. Его основное отличие от других МФО - работа только в онлайн режиме

Дата загрузки: 2015-03-05

кредит на карту" >
Кредит на карту
Узнайте, дадут ли Вам кредит?
Круглосуточно 24/7Вся Украина 100%!Отправьте заявку онлайн прямо сейчас за 30 секунд бесплатно!

Киевская Кредитная Организация | Онлайн кредит на карту до 50 000 грн. kko.pp.ua копия Онлайн кредит - это просто Онлайн кредит — услуга, которой пользуются все чаще и чаще. Это не удивительно, ведь удобство получения денег с помощью онлайн

Oнлайн кредит на карту без отказа украина Круглосуточно
-->Copyright MyCorp © 2018 |